به وب سایت دومنا خوش آمدید. هرآنچه در خانه مدرن خود نیاز دارید.

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایفا 2022 با حضور شرکت ایده آل نگار خاورمیانه

۰۷ شهریور ۱۴۰۱

نمایشگاه ایفا IFA 2022 شاهد حضور بزرگترین فعالین لوازم خانگی و الکترونیکی مصرفی است که از 11 الی 15 شهریورماه برگزار خواهد شد، قرار است این نمایشگاه میزبان بازدید کنندگان و جدیدترین دستاوردهای غول های فناوری و لوازم خانگی در شهر برلین آلمان باشد. شهری که نه تنها پایتخت بزرگترین بازار مصرفی اروپا به شمار می آید بلکه به عنوان یک مرکز رسانه ای اروپایی نیز تکامل یافته است.

نمایشگاه IFA یک رویداد برای نمایش لوازم الکترونیکی و مصرفی است که هر ساله در کشور آلمان برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر دنیا برای بازدید آخرین دستاوردهای شرکت های لوازم خانگی و فناوری، به این نمایشگاه می آیند.
بسیاری از برند های پیشرو در دنیا از قبل متعهد به شرکت در این نمایشگاه شدند.


نمایشگاه های بین المللی، تمام ابزارهای بازاریابی با عملکرد بالا را به تولیدکنندگان ارائه می دهند، تا شرکت ها بتوانند توانایی بالایی در ارائه محصولاتشان داشته باشند. همانطور که می دانیم نمایشگاه ها، مکان هایی جهت ایجاد فضایی برای خرید و فروش و کسب وکار، به نمایش گذاشتن عکس ها و تصاویر محصولات و لوگو شرکت می باشند، همچنین موجب آشنایی شرکت با دیگر رقبا و تحلیل بازار صنف خود می شوند. بدین منظور نمایشگاه ها برای بقاء بازار، مقایسه واحدهای فروش، قیمت محصولات، تنوع محصولات، مذاکره در مورد برنامه های کاربردی و ایجاد فرایند کسب و کار، مکان ایده آلی هستند.


در این راستا که تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان شور و شوقی برای شرکت در نمایشگاه ایفا 2022 دارند، نام شرکت ایده آل نگار خاورمیانه تولید کننده محصولات لوازم خانگی با برند دومنا (Domena) نیز به گوش می رسد.
این شرکت قصد دارد تا کسب و کار خود را در بازار اروپا گسترش دهد و به همین دلیل تمرکز ویژه ای بر روی عرضه محصولات خود و همچنین دسترسی راحت مشتریان اروپایی به تمامی محصولات این شرکت دارد. رونمایی از محصولات دومنا در نمایشگاه ایفا 2022  در همین راستا صورت گرفته که برای بسیاری از بازدیدکنندگان جذاب خواهد بود.
محصولات این شرکت شامل جاروبرقی، اتوبخار، اتو پرس، چای ساز، غذاساز،خردکن،همزن، پنکه، آون توستر و ... میباشد. این شرکت قصد دارد طیف گسترده ای از محصولات را در آینده نزدیک تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.


لوازم خانگی ایرانی این بار در قلب اروپا آلمان ،برلین-ایفا


شرکت ایده ال نگار خاورمیانه تولید کننده لوازم خانگی با برند دومنا ، امسال به عنوان پرچمدار تولید لوازم خانگی ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی لوازم خانگی اروپا شرکت می کند.
شرکت ایده ال نگار خاورمیانه با سبد محصولات متنوع از جمله جاروبرقی ، اتو بخار،آون توستر،اتو پرس،غذاساز،خرد کن،گوشتکوب برقی،پنکه،چای ساز، ساندویچ ساز و ظروف پخت و پز همیشه در تلاش است محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی برای بازار داخلی و خارجی تولید کند . در همین راستا جهت ورود به بازار های خارجی امسال در نمایشگاه ایفای برلین شرکت کرده است . نمایشگاهی که یکی از بزرگترین رخدادهای مهم در صنعت تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانی در دنیا محسوب می‌شود.